Jak nakupovat

1. Jak nakupovat?

1.1 Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
1.2 Vložte zboží do košíku
Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko koupit. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
1.3 Přejděte k pokladně
Z košíku pokračujte tlačítkem pokladna k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno, adresu a Váš email (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám zašleme potvrzení o přijetí a následně o expedici objednávky).
1.4 Metody dopravy
Doprava je realizována výhradně Českou poštu obchodními balíky. Základní cena balíčku je 110 Kč.
1.5 Metody platby
V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí zboží a nebo placení předem na náš účet. Cena za dobírku je 40 Kč. Platba na náš účet je samozřejmě zdarma. Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.
Číslo našeho účtu pro bankovní převod je 2000393288 / 2010. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.

2. Co se stane po objednávce?

2.1 Potvrzení objednávky
Po obdržení objednávky Vám automaticky odešleme potvrzovací email. Je-li zboží skladem, budeme ho okamžitě expedovat.
2.2 Expedice objednávky
Je-li zboží skladem, bude Vám dodáno do 1-2 dnů. Pokud některá část objednávky skladem nebude, bude okamžitě objednáno u našich dodavatelů. Odhadovaný čas dodání zboží můžete vidět na stránce zboží.
2.3 Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba, máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a vašeho čísla účtu pro vrácení peněz.
Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní, nepoškozené a v nepoškozeném obalu. Navíc punčochové zboží může být vráceno pouze nenošené. Pokud uvažujete o vracení či výměně takovéhoto zboží, nezkoušejte jej na sobě. Punčochové zboží pak nejde dát znovu do prodeje a proto vám nebudou vráceny peníze.
Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu, obvykle do 5-ti pracovních dnů. Při výměně zboží vám bude účtováno nové balné a dopravné.
2.4 Zrušení objednávky
Objednávku můžete stornovat pouze písemně emailem nebo zprávou přes webový formulář a to do chvíle, než bude objednávka vyexpedována. Doporučujeme zákazníkům, aby se dobře rozmyslely již při vytváření objednávky.
Pokud si objednávku nevyzvednete nebo ji zrušíte po expedici, budeme vám účtovat promarněné dopravné a balné.

zpět
Copyright © 2017 Punčoška.cz. Powered by HDF and Zen Cart